piątek, 31 grudnia 2021

Sylwestrowo...

Hucznego Sylwestra nie bedzie, zabroniono zabawy nawet tym  z potrojna dawka i zrobionym testem. Tylko w ten sposob legalnie mozna jesc odswietna kolacje w lokalu,  ale nie wolno tanczyc (!) Wzmozono patrole policyjne oraz innych sluzb kontrolnych. W takich okolicznosciach nie mozemy oczywiscie urzadzac naszej zaplanowanej imprezy  wiec zorganizowalismy sie w grupce przyjaciol i spotykamy sie na chacie u jednego z nich. 
Kazdy z nas przynosi cos, ja tradycyjnie robie salatke wloska. Do wczoraj nie wiedzialam, czy pojdziemy, bo kilka dni temu mialam kontakt z tzw. osoba pozytywna i czekalam na wynik testu. W ubieglym roku Swieta i Nowy Rok spedzalismy na kwarantannie i malo brakowalo, zeby tradycji stalo sie zadosc :)
W tym dobiegajacym konca roku wydazylo sie sporo, mysle ze niektore doswiadczenia zostana zapisane w historii i czas pokaze w jakim kontekscie te wydazenia  zostana przedstawione. 
Mimo wszsystko mam za co dziekowac, jestem zdrowa, a to dar bezcenny, mam osoby, ktore kocham i ktore mnie kochaja, mam gdzie mieszkac i to w moim wymarzonym  miejscu na ziemi. 
W tym roku poznalam wiele cudownych osob, tak w swiecie realnym jak i wirtualnym. Zaprzyjaznilam sie z moja sasiadka, ktora jest w moim wieku i ma podobne poglady na zycie. Dzieki niej pracuje tu gdzie pracuje, pod domem, bez koniecznosci dojazdow i "zielonych paszportow". 
Sfinalizowalam sprawy majatkowe i notarialne w kraju i podzielilam dzieci. Moj syn przed swietami oznajmil mi w "tajemnicy" ze za kilka miesiecy zostanie tatusiem (ale to tajemnica wiec cicho sza:)
Lui w wigilie sprzedal swojego  golfa po 20 latach (ach!) a wczoraj prawie kupil nowszego, ze wzgledu na okres swiateczny na sfinalizowanie transakcji musimy poczekac kilka dni. 
Toby bylo na tyle, teraz biore sie za robienie salatki a potem za robienie sie na bostwo :)

Duuuzo zdrowia, optymizmu i pogody ducha w nadchodzacym Nowym Roku Kochani!!!







10 komentarzy:

  1. I fajnie :) Świat sobie idzie swoim torem, a my swoim :)
    Ja dziś też sałatkę robię i idę do przyjaciół, zaszczepionych, ale przyjaciół.
    To był dobry rok, choć miał kilka trudnych momentów.
    Płyńmy Ela :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, piekne slowa, "swiat swoim torem a amy swoim", sciskam Cie mocno!!!!

      Usuń
  2. Elu, zaraziłaś mnie optymizmem, dziękuję Ci ślicznie!
    My też podomowo, z pizzą i szampanem.
    Na zewnątrz nieciekawie, w sensie politycznym. Liczymy się wkrótce z reakcjami zbrojnymi. W końcu Bawaria nie dla jaj posiada od ponad roku wozy pancerne i szaleńca jako przywódcę owego narodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy kochana, ciesze sie, ze Cie zarazilam czyms innym niz to jest teraz w modzie :) Szampanskiej zabawy by choc przez chwile zapomniec o tym co na zewnatrz! :)

      Usuń
  3. Udanego Sylwestra, Eliu!
    A Nowy Rok niech Ci przyniesie same dobre rzeczy - materialne i niematerialne :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)
    db

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego dobrego Deep, pozwol ze Ciebie wysciskam Sylwestrowo!!! :)

      Usuń
  4. Mnóstwo radości i miłości w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, pieknie podsumowalas ten rok , a w nadchodzacym zycze ci wiatru w zagle , slonca we wlosach i szczescia i milosci 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w Nowym Roku, Elisabetto :) Mam nadzieję, że mimo pewnych niedogodności dobrze się bawiłaś w Sylwestra. U mnie - szkoda gadać. A toast zaś wzniosłam zakwasem litewskim ;)
    Zdrowie, optymizm i pogoda ducha są najważniejsze, a reszta sama przyjdzie :) Grunt, by zgodnie razem i mieć w kimś oparcie. Miej szczęście w każdej sferze życia. Uściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak to sie dzieje i co sie dzieje, ale wiem na pewno wiem, ze pisalam tu komentarz i go wcielo.
    Nie pierwszy to raz i pewnie nie ostatni, ale niemniej wkarwiajacy:)))
    Najlepszego Eli 🧡🧡🧡

    OdpowiedzUsuń

O kryzysie malzenskim i moim nowym hobby

 Zaczne od poczatku:) Ubiegly rok  rozpoczal sie od klopotow z zebami, ktore wyniknely z odkladania w czasie, bo najzwyczajniej w swiecie po...