niedziela, 15 września 2019

Blondynka na Bloggerze

Kochani, pomozcie mi  poruszac sie w bloggerowym swiecie. Nie mam pojecia gdzie znajduje sie wyszukiwarka wszystkich blogow.
 Kiedys pisywalam blogi na interii, potem na bloxie, tam na stronie glownej  moglam szukac i  odwiedzac nieznana mi blogi lub przechodzilam na profil osobisty. Tutaj automatycznie odpala mi sie moj osobisty profil. Probowalam wiec poszukiwan po wylogowaniu ale znajduje tylko informacje jak zalozyc bloga...
Inne blogi odwiedzam, dzieki odwiedzinom moich czytelnikow, za co Wam bardzo dziekuje :) Pisze na wloskim bloggerze ale mysle, ze to nie ma znaczenia. Bloggerowy "help" tez mi nie pomogl bo za kazdym razem "nieprawidlowo formuluje pytanie".
 Pomozcie mi Was odnalezc :)

6 komentarzy:

  1. Wiesz, ja też chętnie się dowiem. Bo ja to tak po znajomych i ich obserwowanych blogach łaziłam. Niemniej jest to też fajna sprawa, znalazłam wiele pokrewnych dusz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlasnie tak chodze od jednego do drugiego w nadziei na znalezienie tych dusz pokrewnych, bo to calkiem sympatyczny sposob sposob :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Jak Ci sie odpala wlasny profil, to masz cos w ustawieniach nie tak. I masz tylko 7 obserwowanych blogów? Czy tylko tyle uaktualnionych Ci sie wyswietla?
    Gdy zamykal blox, po prostu obserwowalam, gdzie kto znalazl swoje nowe miejsce, i wklepywalam sobie te blogi na wlasna liste. Poza tym w wyszukiwaniu pomaga chodzenie po zaprzyjaznionych blogach, ja tak znalazlam starych znajomych i inne nowe blogi, które na dluzej czy krócej mnie zainteresowaly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niejednokrotnie przegrzebalam w ustawieniach wszystko co sie dalo, przynajmniej tak mi sie wydaje... Blogi uaktualnilam te, ktore jak narazie spodobaly mi sie najbardziej ale dopiero sie rozkrecam :)
      Przyznaje, ze na bloggerze bylas dla mnie niczym kotwica, za co Ci serdecznie dziekuje

      Usuń
  3. Niestety, na bloggerze nadal chyba nie ma czegoś takiego jak "lista blogów" z podziałem na tematykę czy np. "popularne blogi", przynajmniej ja nic takiego nie znalazłem. Kiedyś trafiłem na listę blogów prowadzoną przez kogoś "prywatnie", ale były tam chyba tylko blogi kulinarne...
    Zajrzyj na ten poniższy link, może on Ci trochę pomoże w tych poszukiwaniach?

    https://forum.blogowicz.info/topics105/blogspot-jak-odnalezc-inne-polskie-blogi-i-bloggerow-vt6101.htm

    Dobrego dnia, Eliu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulzylo mi, bo zaczelam watpic w moja inteligencje a tu okazuje sie, ze to blogger jakis taki nielogiczny :)
      Dziekuje za linka, z pewnoscia skorzystam:)

      Dobrego poniedzialkowego wieczoru Deep :)

      Usuń

O kryzysie malzenskim i moim nowym hobby

 Zaczne od poczatku:) Ubiegly rok  rozpoczal sie od klopotow z zebami, ktore wyniknely z odkladania w czasie, bo najzwyczajniej w swiecie po...