piątek, 1 maja 2020

Wpis majowy

Przyzwyczailam sie do siedzenia w domu i odkrylam nowe hobby, ktore praktykuje maniakalnie w ostatnich tygodniach


Puzzle zamiast podrozy i medytacji, takie dwa w jednym :)


W poniedzialek teoretycznie mozna wrocic do pracy, jesli jeszcze ktos takowa posiada. Jescze nie wiem jak bedzie wygladal moj powrot, bo syn mojej podopiecznej jest tymczasowo bezrobotny i przejal z koniecznosci moje obowiazki. Prawdopodobnie  poki co,  bede chodzic do pracy dwa - trzy razy w tygodniu, a potem zobaczymy. Sytuacja zmienia sie z dnia na dzien i trzeba uwaznie sluchac nowych ustaw i rozporzadzen.

Tymczasem urzadzamy piesze spacery, dozwolone od tygodnia na terenie swojej gminy


 Restauracji szybko nie otwoza, wiec  sie restaurujemy domowo :)


W miedzyczasie komputer Luia przeszedl w stan wiecznego spoczynku, wiec Lui uzywa mojego laptopa do czasu kupienia nowego. Co w obecnej sytuacji nie wiadomo kiedy nastapi.
Spojrzalam na dzisiejsza date, zapomnialam, ze jest juz maj. Moja dziewiata rocznica rozpoczecia nowego zycia w Trieste.

10 komentarzy:

  1. Ja za puzzlami nie przepadam ale za to siedzę i rysuje kolorowanki:): Wypełniam świat kolorami:) Dziwne czasy mamy,że nie możemy spotkać się drugą osobą, dziwne.ale trzeba przeczekać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taka ksiazke z kolorowankami Beaty Pawlikowskiej i czasami cos pokoloruje przed snem :)
      Tobie rowniez zycze milego przeczekania i spotykania samych cudownych osob:)

      Usuń
  2. Z okazji tej rocznicy niech Ci się układa pięknie w Trieste i wszędzie!
    Wszystko się ułoży z czasem - jak te puzzle! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Wierze, ze wszystko jest w moim zyciu tak jak powinno, nawet jesli czasami cos uklada sie nie po mojej mysli :)
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  3. Hobby to jest jednak fajna sprawa, potrafi zająć trochę czasu ;)
    Fajnie, że możecie już jednak choć trochę pospacerować - tym bardziej, że macie gdzie :)

    Dobrego, słonecznego dnia, Eliu!
    ps. dobrze, że wrzuciłaś zdjęcie rybek na ziemniaczkach z pomidorkami, muszę to danie znów zrobić najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ze zamieszczajac zdjecie pieczonych ryb pomyslalam o Tobie :) Taak, to danie jest wyjatkowo smakowite i bardzo mnie cieszy, ze spodobal Ci sie moj przepis :)

      Milego weekendu Deep, duzo spacerow w majowym sloncu! :)

      Usuń
  4. O jejku, szlag by mnie chyba... :D nie mam cierpliwosci do puzzlowania. Moja mama uwielbiala, siedziala godzinami nad 1000 czesciami.
    Bardzo ci do twarzy w maseczce, ale oby to juz sie skonczylo. Jednakze nadzieja na szybkie zdemaskowanie raczej nikla. To jeszcze potrwa.
    Ja od srody jestem w team corona.
    Pozdrawiam Cie serdecznie Eliu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez godzinami siedze nad 1000 puzzelkow :) Mnie nerwy biora przy robotkach recznych, mimo, ze umiem co nieco zrobic to wole zajrzec do Ciebie i popodziwiac Twoje cudenka :)

    Team corona? o zesz...no nie zazdroszcze... Sciskam serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I obrazy na sciane gotowe!
    wszystkiego dobrego z okazji rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za zyczenia :)
    Nie podobaja mi sie puzzle na scianie, demontuje obraz, pakuje do pudelka i ukladam od nowa kiedy mi sie zechce :)

    OdpowiedzUsuń

O kryzysie malzenskim i moim nowym hobby

 Zaczne od poczatku:) Ubiegly rok  rozpoczal sie od klopotow z zebami, ktore wyniknely z odkladania w czasie, bo najzwyczajniej w swiecie po...